カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 中 | 解決済み | 修正済み | 2022-11-12 04:39 | 2022-12-19 19:47 |
テスター | kmg | 担当者 | hap | ソース | sega/turbo.cpp |
バージョン | 0.249 | 発生バージョン | 0.108u2 | 修正バージョン | 0.251 |
修正コミット | 2e531b9 | プルリク | |||
フラグ | |||||
セット | buckrog and clones | ||||
セット詳細 |
buckrog - ズーム909 / Buck Rogers: Planet of Zoom
| ||||
概 要 | スプライトのプライオリティが違っている。 | ||||
詳 細 | Here's a link to VirtuaIceMan's thread who reported the bug: https://www.mameworld.info/ubbthreads/showthreaded.php?Cat=&Number=395133&page=0&view=expanded&sb=5&o=&fpart=1&vc=1 That gives most of the details so I won't bother repeating them here. I'll add that that the easiest way to see the bug is viewing the demo mode and watching for enemy ship shadows which will appear above the player sprite. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | The bug may have been introduced in the last major video overhaul way back in 0.108u2: https://github.com/mamedev/historic-mame/commit/094f98a35a400bea3b2bf3f09d0246549a61c9e8#diff-c7e4daa27350034b59b65cc577458ec46e28e298fed7c6a28b8bb35d54809e79 | ||||
添付ファイル |