カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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サウンド | 低 | 解決済み | 修正済み | 2017-05-12 17:48 | 2018-11-06 03:40 |
テスター | EoceneMiacid | 担当者 | ctr | ソース | konami/konamigx.cpp |
バージョン | 0.185 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.201 | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | fantjour, gokuparo | ||||
セット詳細 |
fantjour - 極上パロディウス -過去の栄光を求めて- / Fantastic Journey (ver EAA)
gokuparo - 極上パロディウス -過去の栄光を求めて- (ver JAD)
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概 要 | サウンドにノイズなどが混ざる。 | ||||
詳 細 | I have my system hooked up to a reasonably high end sound system with HDMI, providing crystal clear sound. Fantjour/gokuparo sounds noticeably bad, especially if many samples are played at once. There are also artifacts whenever screen elements fade in on out (like the title logo) I usually use portaudio for sound output with a latency of 2, but using default SDL audio and increased latency doesn't make a difference. | ||||
再現手順 | Play the game and listen to the audio | ||||
追加情報 | I have recorded the intro and demo that demonstrate the issue. You can see loud spikes in the waveform whenever artifacts occur. You can listen to it here > https://soundcloud.com/ralf-van-bogaert/gokuparo (although soundcloud appears to have compressed the waveform slightly) | ||||
添付ファイル |