カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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ゲームプレイ | 中 | 認証済み | 未処理 | 2023-06-22 00:50 | 2023-07-05 20:25 |
テスター | Cow | 担当者 |   | ソース | sega/model2.cpp |
バージョン | 0.255 | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | vf2 and clones | ||||
セット詳細 |
vf2 - バーチャファイター2.1
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概 要 | ハイレゾが少し変。 | ||||
詳 細 | Nowhere near as bad as the 1st game but its still a little wonky (Example: Fighters phasing through each other after attacking at around the same time). | ||||
再現手順 | 1. Start a 2 players game, with whatever character 2. Map p1 right and p2 left to the same button 3. make them collide, they aren't supposed to cross up but they do (original report follow) A setup to trigger the bug in question: Pick Jeffry Perform his headbutt move super close to the CPU ( --> + Punch&Kick) | ||||
追加情報 | Started happening on TGP rewrite | ||||
添付ファイル | Mame 2023.06.21 - 10.42.23.02 Trim-1.mp4 (2023-06-22 00:50) |