カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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インターフェイス | 低 | 解決済み | 修正済み | 2008-02-05 23:49 | 2008-02-10 00:21 |
テスター | -Misc Reporters- | 担当者 |   | ソース | |
バージョン | 0.122u5 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.122u7 | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 旧BugID | switchres0122u5gre | |||
セット | |||||
セット詳細 | |||||
概 要 | -switchresが動かない。 | ||||
詳 細 | I noticed that whatever resolution I enforce with -switchres, width and height get overwriten by the desktop resolution. It even sometimes causes my system to deadlock if I set resolution to auto. It's caused by the 0122u5.diff changes to "src/osd/windows/drawd3d.c" Code: D:\Privat\mame0122s\mame>mame -verbose puckman Parsing mame.ini Parsing mame.ini Video: Monitor 00010001 = "\\.\DISPLAY1" (primary) Direct3D: Using Direct3D 9 Direct3D: Configuring adapter #0 = NVIDIA GeForce 8600 GT Direct3D: Selecting video mode... <--cut--> Direct3D: Mode selected = 512x 384@ 60Hz DirectSound: Primary buffer: 48000 Hz, 16 bits, 2 channels RawInput: APIs detected <--cut--> Direct3D: Using dynamic textures Direct3D: YUV format = RGB Direct3D: Device created at 1280x960 Average speed: 99.01% (11 seconds) <B>Tafoid:</B> It seems the initial fix for d3dwindow0117u3red is what caused this. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | Posted by SailorSat | ||||
添付ファイル |