カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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クラッシュ/フリーズ | 重要 (ゲーム) | 解決済み | 修正済み | 2020-04-28 09:36 | 2022-12-22 05:25 |
テスター | kmg | 担当者 | kmg | ソース | nintendo/nes.cpp |
バージョン | 0.218 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.251 | |
修正コミット | 0daa43b | プルリク | |||
フラグ | |||||
セット | nes [dquest and doordoor] | ||||
セット詳細 |
nes - ファミリーコンピュータ / Nintendo Entertainment System (NTSC)
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概 要 | [dquest, doordoor] ゲームがタイトルでフリーズする。 | ||||
詳 細 | dquest will freeze after defeating an enemy in battle. This might coincide with the in-game victory chime/fanfare. doordoor will freeze upon getting killed by any enemy, before death animation and (presumably) music. Both games have no sound at all. This is also true of other early Enix famicom games portopia (bug06186) and dquest2. | ||||
再現手順 | mame famicom dquest, then play until you kill any enemy. mame famicom doordoor, then let the first enemy kill you. | ||||
追加情報 | |||||
添付ファイル |