カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 低 | 解決済み | 修正済み | 2008-02-03 08:09 | 2008-02-03 08:09 |
テスター | -Misc Reporters- | 担当者 |   | ソース | midway/midyunit.cpp |
バージョン | 0.98u1 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.114u2 | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 旧BugID | smashtv098u1gre | |||
セット | smashtv, smashtv4, smashtv5, smashtv6, mk, mkr4 | ||||
セット詳細 |
mk - モータルコンバット (rev 5.0 T-Unit 03/19/93)
mkr4 - モータルコンバット (rev 4.0 T-Unit 02/11/93)
smashtv - スマッシュT.V. (rev 8.00)
smashtv4 - スマッシュT.V. (rev 4.00)
smashtv5 - スマッシュT.V. (rev 5.00)
smashtv6 - スマッシュT.V. (rev 6.00)
| ||||
概 要 | ゲームをリセットしてもグラフィックが完全に消えない。 | ||||
詳 細 | Smash TV (all revisions) does not properly clear some on screen gfx after a reset (Pressing F3 in Mame), producing a smudging effect (remember when win9x used to freeze, and you'd move your mouse and get like 30 mouse pointers on the screen following the path where you moved it, its the same thing.) Updated by nitrousoxide82 in 0.111u6: This affects to the T-unit version of Mortal Kombat. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | Reported by Pr3tty F1y / nintendont / nitrousoxide82 | ||||
添付ファイル |