カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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サウンド | 低 | 解決済み | 修正済み | 2008-01-30 16:13 | 2018-11-07 03:36 |
テスター | Gyrovision | 担当者 |   | ソース | namco/galaga.cpp |
バージョン | 0.117u1 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.125 | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | bosco | ||||
セット詳細 |
bosco - ボスコニアン (version 5)
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概 要 | 機雷や敵基地の爆発音が鳴ると、プレイヤーのショット音が高くなる。 | ||||
詳 細 | Notice when you shoot a space mine or destroy a base, the explosion of either one of these changes the pitch of the player's shooting sound momentarily. The explosion sound lasts only about 1-1.5 seconds but within that time you can clearly hear changes to your ship's firing sound when you continue to fire rapidly, and then the firing sound returns to normal until a mine or base is hit again or when an enemy ship collides with a mine. Follow-up by nostos: I've double checked on an original namco pcb: the sound of the shots doesn't change the pitch while destroying a base. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | |||||
添付ファイル | bosco0117u1gre.mp3 (2008-02-14 18:22) | ||||
Bosconian-Shoot_Sound_MAME0203.mp3 (2018-11-06 21:34) |