カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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速度 | 低 | 認証済み | 未処理 | 2009-11-23 09:25 | 2017-06-25 22:32 |
テスター | john_iv | 担当者 |   | ソース | namco/namcos12.cpp |
バージョン | 0.135u1 | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | soulclbr | ||||
セット詳細 |
soulclbr - ソウルキャリバー (アジア版, SOC14/VER.C)
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概 要 | 100%のフレームレートでも動作速度が約半分程度。 | ||||
詳 細 | Looks like a new regression, the demo and fight scenes in Soul Calibur are going about half speed though the OSD shows 100%. | ||||
再現手順 | On sufficiently powerful host CPU fire up Soul Calibur. Hit F11 and note 100% during attract mode, however everything is slowed to about half speed. | ||||
追加情報 | Phil checked in a root counter fix for another bug but I can't compile it in at the moment to see if it fixes this issue as well: Modified: trunk/src/mame/includes/psx.h =================================================================== --- trunk/src/mame/includes/psx.h 2009-11-22 00:26:08 UTC (rev 7357) +++ trunk/src/mame/includes/psx.h 2009-11-22 14:23:36 UTC (rev 7358) @@ -25,9 +25,9 @@ #define PSX_IRQ_ROOTCOUNTER3 0x0001 #define PSX_IRQ_CDROM 0x0004 #define PSX_IRQ_DMA 0x0008 -#define PSX_IRQ_ROOTCOUNTER2 0x0010 +#define PSX_IRQ_ROOTCOUNTER0 0x0010 #define PSX_IRQ_ROOTCOUNTER1 0x0020 -#define PSX_IRQ_ROOTCOUNTER0 0x0040 +#define PSX_IRQ_ROOTCOUNTER2 0x0040 #define PSX_IRQ_SIO0 0x0080 #define PSX_IRQ_SIO1 0x0100 #define PSX_IRQ_SPU 0x0200 | ||||
添付ファイル |