カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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グラフィック | 低 | 解決済み | 修正済み | 2009-03-25 02:51 | 2021-06-08 13:50 |
テスター | Tafoid | 担当者 | galibert | ソース | gameplan/gameplan.cpp |
バージョン | 0.130u1 | 発生バージョン | 0.115u1 | 修正バージョン | 0.233 |
修正コミット | 565e938 | プルリク | |||
フラグ | |||||
セット | leprechn, leprechp, potogold | ||||
セット詳細 |
leprechn - Leprechaun (set 1)
leprechp - Leprechaun (Pacific)
potogold - Leprechaun / Pot of Gold
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概 要 | 最初の8面をクリアした後のデモシーンで、キャラクタが動くと虹のグラフィックが消えてしまう。 | ||||
詳 細 | When you finished the 1st set of 8 levels (leprechn, leprechp) or after 4 levels (potogold), you get an intermission screen which your sleuth runs to the pot of gold at the end. Currently, everywhere the character runs, the Rainbow is erased. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | There was a big merging in 0.115u1 of is game into "gameplan.c". This is where the error first occurs (based on my regression testing) | ||||
添付ファイル | 0002.png (2009-03-25 02:51) |