カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 低 | 解決済み | 修正済み | 2008-09-22 06:15 | 2017-06-23 18:35 |
テスター | M.A.S.H. | 担当者 |   | ソース | dynax/royalmah.cpp |
バージョン | 0.127u4 | 発生バージョン | 修正バージョン | N/A | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | Many Sets in royalmah.c | ||||
セット詳細 | |||||
概 要 | 表示領域が大きすぎる。256x256ではなく256x240。 | ||||
詳 細 | All Royal Mahjong games with a visible area of 256x256 have a graphics glitch in the upper left corner (see All-256x256-Royal Mahjong-Games.gif animation). But it can also have something to do with the clear screen function (see dondenmj.gif). But i think they all need only the visible area of 256x240. Mahjong Derringer and Mahjong Shinkirou Deja Vu have the same gfx, but Mahjong Shinkirou Deja Vu use a 256x240 screen (see mjderngr-and-mjdejavu.gif). | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | Update in 0.130: All games in this driver except janptr96 are now 256x239. | ||||
添付ファイル | All-256x256-Royal Mahjong-Games.gif (2008-09-22 06:15) | ||||
dondenmj.gif (2008-09-22 06:15) | |||||
mjderngr-and-mjdejavu.gif (2008-09-22 06:15) |