カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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グラフィック | 低 | 解決済み | 実機のバグ | 2008-02-21 01:25 | 2008-02-21 01:25 |
テスター | -Misc Reporters- | 担当者 |   | ソース | namco/pacland.cpp |
バージョン | N/A | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 実機・資料検証済み | ||||
セット | pacland, paclandj, paclando, paclando2, paclandm | ||||
セット詳細 |
pacland - パックランド (海外版)
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概 要 | 19面の背景レイヤーがおかしい。 | ||||
詳 細 | The background layers on trip 19 appear to be out of order. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | Round 19, like round 27, puts a layer over most of the sprites so you only get to see the whites of their eyes: it then cuts out a "torch beam" in front of you so you can see just about enough of where you are going. It seems pretty clear that this is just meant to make these two levels harder (27 has black top layer so it's "Pacman at night in the woods"). The round 19 layer on top starts when you reach a building and ends when you come out of it, which also suggests the effect is correct. - grav | ||||
添付ファイル |