カテゴリ 重要度 ステータス 解決状況 登録日時 最終更新
サウンド解決済み実機のバグ2008-01-22 16:382012-02-03 02:50
 
テスターTafoid担当者 ソースdataeast/kchamp.cpp
バージョン0.115発生バージョン修正バージョン
修正コミットプルリク
フラグ旧BugIDkchampvs0115gre
セット kchampvs, karatevs
セット詳細
karatevs - 対戦空手道 青春美少女編 (日本版 VS version)
kchampvs - 対戦空手道 青春美少女編 / Karate Champ (US版 VS version, set 1)
 
概 要ボイスが再生されると、BGMが少しだけ止まる。
詳 細Tested with 0.115 and as far back as .37b15 (first windows release).

Boot the game and let the demonstration progress to the screen where the two fighters trade kicks and punches but do not hit each other. You'll notice the BGM continues to play fine while there are regular sound effects, but there is a very noticable pause only when there is a speech effect used. You can hear more of the tune (longer into it) when you do not have speech effects in the demo (try kchamp and karatedo).
再現手順 
追加情報 
 
添付ファイルmp4 fileClip audio 04.mp4 (2012-02-03 02:50)