カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 低 | 解決済み | 実機のバグ | 2008-02-17 19:41 | 2008-02-25 21:37 |
テスター | Stefan Lindberg | 担当者 |   | ソース | rare/btoads.cpp |
バージョン | 0.103 | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 実機・資料検証済み | 旧BugID | btoads0103gre | ||
セット | btoads | ||||
セット詳細 |
btoads - Battletoads
| ||||
概 要 | 2面ボスにプライオリティの不具合あり。ボスの頭が背景の手前に表示される。 | ||||
詳 細 | There was some priority bug on level 2 boss... see pic how it should look like. Confirmed against PCB by ENAY in 0.120u3: The Snake should definitely appear behind the graphic, it is treated as foreground because the image extends all the way down to the bottom of the screen. All gfx such as the player and special effects appear behind this image, I have attached another movie to show this in action. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | |||||
添付ファイル | btoads0103gre.jpg (2008-02-17 19:41) | ||||
BattleToads_Endingsequence_GreenText.avi (2008-02-25 21:25) | |||||
BattleToads_Foreground_scenery.avi (2008-02-25 21:27) |