カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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低 | 仮承認 | 再発 | 2019-09-16 05:38 | 2019-09-22 06:01 | |
テスター | ICEknight | 担当者 |   | ソース | dataeast/cbuster.cpp |
バージョン | 0.213 | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 実機・資料検証済み | ||||
セット | cbuster and clones | ||||
セット詳細 |
cbuster - クルードバスター (海外版 FX version)
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概 要 | 画面に多くの敵が出てくると速度低下しなければいけない。 | ||||
詳 細 | The original hardware seems to struggle in a few points across the game where too many enemies are on screen. This footage shows some noticeable slowdown going on until most of the enemies are cleared from the screen: | ||||
再現手順 | Reach the end of level 2 (or load the provided savestate for the cbuster set). After the boss appears, so will a swarm of enemies which would slow down the action on real hardware. No slowdown is present in MAME. | ||||
追加情報 | |||||
添付ファイル | cbuster.zip (2019-09-16 05:38) | ||||
cbuster boss 2 enemy limit test.zip (2019-09-20 07:37) | |||||
cbuster before the dogs.zip (2019-09-20 07:38) |