カテゴリ 重要度 ステータス 解決状況 登録日時 最終更新
DIP/入力認証済み未処理2008-01-31 00:462012-03-16 12:29
 
テスターKale担当者 ソースvsnes.cpp
バージョン0.37b16発生バージョン修正バージョン
フラグ旧BugIDnescross37b16yel
セット pc_wgnmn, hogalley, duckhunt
セット詳細
duckhunt - Vs. ダックハント (set DH3 E)
hogalley - ホーガンズアレー (set HA4-1 E-1)
pc_wgnmn - ワイルドガンマン (PlayChoice-10)
 
概 要白い部分を撃っても反応しない。
詳 細If you shoot the white part of a target, the shot will not register.

INP file submitted by Zaphod in 0.104u8.
Here's what I think is going on.

MAME is being "smart" when the entire sprite is shifted to white, and not updating stuff that is already "white" problem is, the white used for the flash is NOT the same white that is used by the normal sprite! So you are hitting the wrong "white" and it registers a miss.
再現手順 
追加情報 
 
添付ファイルzip fileinp_for_0.104u8.zip (2008-02-14 23:51)