カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 低 | 解決済み | 修正済み | 2008-05-06 09:37 | 2008-05-15 20:46 |
テスター | Fujix | 担当者 |   | ソース | namco/namcona1.cpp |
バージョン | 0.125 | 発生バージョン | 0.124u2 | 修正バージョン | 0.125u1 |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | emeralda, emeraldaj, emeraldaja | ||||
セット詳細 |
emeralda - エメラルディア (海外版)
emeraldaj - エメラルディア (日本版 Version B)
emeraldaja - エメラルディア (日本版)
| ||||
概 要 | タイトルのROZレイヤーの状態がゲーム内ブロック表示にも影響している。 | ||||
詳 細 | If you start a game while the title logo is rotating, the status of the ROZ layer affects some in-game layers like blocks. After the rotation of the logo, then start a game, the block layer is shifted downward. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | |||||
添付ファイル | 0006.png (2008-05-06 09:37) | ||||
0000.png (2008-05-06 09:43) |